Monday, 12 March 2012

wonderful & unique cakes ~



hye.. curi masa rehat jap nak mencoret.. hee..tadi kan ara terserempak dengan kek yang sangat unik dekat google search la.. lepas tu ara pun curi beberapa gambar yang ara suka & akan tempek kat sini.. kalau kawan-kawan dapat hadiah kek macam ni rasa-rasa nak makan or ???
jom tengok apa yang ara dapat..


tadi ara dok usha Nikon .. erm ada niat nak beli la tu.. aha.. suka sangat tapi MR SAYANG cakap sabar dulu k.. nanti kita beli sesama.. ok darl as u wish.. untuk senangkan hati ara usha je lah gambar dia.. tak sangka jumpa benda tu.. aha..nice one..


ni pulak,, buah hati pengarang jantung ara.. sii blackberry ni sentiasa ada bila-bila masa ara memerlukannya.. sweet tak.. hee.. sayang sangat kat dia ni.. thankz papa..




haa.. cantik memang lah tak.. cute pun tak.. but it still dalam kategori unik kan.. saja nak pilih sesuai dengan citarasa ara sebab baru dapat printer PIXMA MP287.. thankz MR SAYANG sebab bersabar dengan kerenah ara masa buat pemilihan printer ni erk..


boleh tak bagi ni untuk buah hati?? ahaha.. tu laa.. siapa suruh pagi petang siang malam.. bola jer.. aiya..


sweet sangat.. hee.. nak tahu apa dalam fikiran ara?? hee.. biarlah rahsia.. jangan fikir negatif lak k..

ok semua done.. tu jer yang boleh ara kongsi untuk petang ni.. hee..
sekian dari saya sii cilik ara.. SALAM



2 00 cuit2 ara:

nadia raf said...

1 kek pun tak sampai hati nak makan... hehe

Awie Omar said...

kreatif betul dieorang ni