Thursday, 16 February 2012

sudah tiba masanya~



hye ollz.. 
sedih untuk ara ungkapkan..
16 /02 / 2012
tarikh yang akan membawa ara jauh dari kampung..
uwarrrgghhh.. kenapalah habis cuti ni cepat sangat muncul kan..
kalau nak tunggu cuti tiba lama sangat rasanya..


tanpa sedar U telah menyeru anak-anak siswa siswi untuk kembali ke pangkal jalan..
tak sabar sungguh U ni kan..

kalau nak tahu masuk U nanti ara akan masuk ke alam semestar baru.
SEMESTER DUA
diharapkan agar sem baru ni nanti akan menjadi lebih baik dari sem lepas.
doakan yang baik-baik je untuk ara nanti k..

BYE -BYE LAWAS.
BYE-BYE SARAWAK.
BYE FRIENDS
BYE PARENTS

sekian dari ara untuk hari ni.. balik U nanti ara update lagi k..
Salam dari sii cilik ara untuk semua pembaca..




7 00 cuit2 ara:

Yana Libra said...

Selamat kembali belajar ye~~

Be the best among the best :D

xanzevieraUNLY said...

iboh la sedih2 .

PaK PiS said...

besela tu... sy pon naik cuti gak..haha

Awie Omar said...

Singgah ke sini sebentar. Nak jemput tengok entri ini.
http://awieomar.blogspot.com/2012/02/next-top-blogger-1-episod-6.html
terima kasih kerana bersama NTB1.

~ariFFin~ said...

selamat belajar ya..hihihi...
such a nice!!!

misskonspirasi said...

selamat berjuang kembali, belajar... belajar jugak tapi belog jangan lupa hapdet :) salam perkenalan daripada kite...

Nikisa Izas said...

selamat meneruskan kehidupan sbg pelajar:)