Monday, 6 February 2012

ish2... ini keputusan saya

Assalamualaikum..
sudah beberapa hari tidak menaip..
kerinduan terhadap "my pinky blog" semakin membuak-buak..
~ara, nak entry best... karanglah entry yang best.~
suara hati berkata-kata.. entry-entry yang rasional biarlah ara taip pada waktu yang sesuai k,.,
not now..
ara sekarang tengah dalam mood kejiwaan..
"cintan cintun la teww"..ahaahahaha..
semestinyaa..lama dah tak cerita pasal tu kan..
bagi peluang ara nak bermanja ok...
haa entry yang ni tak wajib baca..tapi kala nak baca ara alu-alukan..
wuisshh2,, ara punya MR SAYANG kan minat kat STACY..
ara tak suka la.. kalau layan macam tu je boleh la..
kalau nak kata minat sangat tu.. ~jauh panggang dari api..
bukan apa kawan - kawan..asal tengok je mesti geram..
gaya SEPESEN dengan my lovely sista AGNES MONICA..
walaupun mungkin kenyataan nya bukan begitu..lalalaa..
baru-baru ni MR SAYANG cakap minat kat ADIRA..
yang ini ara setuju sangat..sokong 101%
hahahaha..
jadinya.. kalau dia cakap pasal STACY memang ara tak layan arr..
ahahahaha..
tapi sejujurnya suka juga la lagu dia..cuma tengok tak lah..
ok tu je..nanti kalau ada masa ara buat entry best k..
SALAM..

0 00 cuit2 ara: