Sunday, 4 December 2011

* My Fav s0ng *


UNTUKMU- JOE FLIZZOW FEATURING ILA DAMIA


Untukmu,

Untukmu,untukmu
Kerna ini semua untukmu
Untukmu,untukmu

-chorus-
Setiap apa yg kubuat,
Setiap apa yg kulakukan
Tidak risau pasal mereka
Walau apa yg terjadi padaku

Kerna ini semua untukmu,
Untukmu,untukmu (2X)

Riff:

Yah ku masih gigih bekerja lgi
Ku takkan di pecat ku ada sebab di sini
Ingin capai bintang dan sekrg ku di ruang galaksi
Kalau ada silap “maafkan kami”-P.Ramlee
Jeah…berkepul2 dlm beg galas
Penuh sopan santun walau rupa budak jahat
Sentiasa 21 pnggil itu blackjack
Gua bleh ajar lu, gua cikgu rock bukan jack black
Tidak..kena biasakan jetlag
Ayat lu kokaina?setiap garisan gua anthrax
Ada kata ku poya ,ada panggil gua berensek
Gua x ambil pduli kerna awek kta guan ensem

Yup seorang captain dlm industry
Bahasa Itali Capo di Tutti Capi
Lucky Luciano, David Tee jdi Meyer Lansky
Kartel La Costra Nostra kita famili,

Ulang chorus

Gua boleh ltak 5 kaki pukul
Blkg budak bila gua brjln
Tapi blkg bair ajar pukul waktu rakaman               
Sudah ada jam ball tunggu nak jdi angkasawan
Kalau dulu fans gila, nah skrg mereka sawan
Dan fokusku sehingga garisan penamat
Gua pkir panjang,prlahan kayuh x pnat
Nak jdi jutawan jgn rugikan talian hayat
Sentiasa brsedia sepanjang riwayat
Dan beradab setiap ayat
Sentiasa ada barang canggih mcm Low Yat
Ok…artis pun manusia buat silap kadang kala
Sesetgh org luar sna suka kritik buta2
Buat fitnah semata2
Gua x pernah ambil kisah
Yang penting hanya fans, kawan dan keluarga
Itu plg berharga…ku jga cukup2
Kartello kontrakku denganmu seumur hidup

Ulang chorus

Ku sudah jelajah dunia ku tahu arah tujuku
Misi tetap sma iaitu jd MC bermutu
Dgn itu ku harus kuatkn pasukan,
Bakar smgt glgn muda utk berimpian
Walau popular jgn skali lupa diri
Kita bleh tipu org tpi x bleh tipu diri sndiri
Dan ingt org trsyg walau mreka jauh
Ingtkn yg Esa & trus bersyukur

Ulang chorus (2x)

*********


*act ara pun x fhm sgt mksd lgu ni..i mean blum hyti lgi arr..p ara dh jtuh cinta an lgu nii..besh..x tau nak dload kt mne..cyan..4shred x de lgi arr lgu ni..tnggu je la kn...k arr daa..
Salam




0 00 cuit2 ara: