Thursday, 22 December 2011

GOs!P2 my lovely AcT0R ***

Assalamualaikum..
aha..ara mnghilg 2 ari..g mana??
ade je lah..cume x rjin nak updated blog..ehehe..
biasa la tu manusia kn mmg memiliki sifat rajin malas tuh..
dadadadada....ada baca tak post title ara kali nih..
woo gmpak gler..
tu pun ara tdgr dri radio era tdi..al maklum la pendengar seta radio era kowt..
eheh..kbetulan lah akak dj tu cakap2 sal berite sensasi..
paling x tahan ble dia sebut nama FARID KAMIL..
ensem kowt..trus fokus dgr radio..ahaha..
nak tau x ape je yg dj era tu cakap sal mamat tuh..
haa op coz arr gosip2 dia an pompuan..ahahaa..
p an sape erk..
Irma Hasmie??eh tu kan cinte lame..
Lisa Surihani??ayoo..awek Yusry tuh..
abeh tu sapa plak..lalalala...DIANA DANIELLE..
pening tgk couple ni skjp on skjp off..
p yg terkini la yg ara nak cite ni..ara p search kat google tdi..n amik arr keratan dr BPOP..
korg bace2 lah k..
fuyooo...cinta jarak jauh tuh..nak gak lah..ahahaha..
jgn ngengada lah..ara dh merasa kowt jauh2 mcm tu..ada la lam 3 tahun cam tu..
ehehe..
k arr ara nak mandi mlm ni ada AGM NOVAC..
x sudah2 an AGM...ble la nak study nyer..sabo je lah..



if korg x jmpa cite tu..tgk arr yg ada pix ni tu lah dia..
p baca...jgn telepas gosip ini..ahaha...
SALAM..

0 00 cuit2 ara: