Monday, 4 July 2011

~ Bla mUmmY jD! ph0t0gRphEr~

Haha ..
UNSANGKARABLE..bla mami sa jd tkg ambl gmbr anak2nya yg gla nak bgmbr ni..peerrgghh..pdhl mula2 pun mcm dia nak pun ambl gmbr kmi..
Pjuk pnya pjuk..

Ara : bu,ambilkn gmbr kmi ewh?
Adik : au wah bu.lakas ewh..bkan slalu..
Mami :ish malar jua bgmbr ni ewh..nda th pndai bhbz..
Kan d apa jua kn gmbr byk2 atu..

(apuu kna mrh la pulok..aha..p kn ARA NEVER GIVE UP…upz slh..2 celup dr ntah mna2..
Yg sbnrnya “BETTER LATE THAN NEVER”..)
******
Haha msh cri ayt nak bg lmbut ckit hti owg tua..aha..

Adik :bu ewh skajap sj wah..cni ani ngnyak ni..
Mami : mcm mna kn??apakn d tkn..nda pndai ewh..
Ara :tkan sja wah yg btg 4 sgi tgh2 atu..skali sj ..bleh ka??
Mami :bh ewh lakas th anak kgtln dua ekong ani wah..

(ahaa..finally bjaya jg ehe..bosan klau 2 2 nda mau jdi phtgrphr..tpksa cri owg,,aha..)

                                                                   Versi rumah @ kpg

Ini lh antra hsil krja mami ara yg tlah d ubah suai ckit..
Ok laa not bad..al maklum la hsil kerja owg tua n yg ptama kli plak 2..

 Ni pic 1st snap mami..aha..aduyai FLASH mode ler plak..tak apo ler..ehehe…tyme ni bru msuk keta nak p spitg,,ehe..
                              
Haa..ktorang knal ke x dia ni sape???dia ni laa adik ara..ehe..Upz p korang jgn plak bndg2kn muka kmi 2 erk..tau la dia serba lbih dri ara..Ehe..sapa tau nma dia shhhh diam2 je erk..ehe..


Alamak mami knapa ni mcm nak tak nak jak bg ara msuk lam gmbr..aha..cyan..jd pyendat jap..maaf wahai adikku..ehe..ni plak pic tyme pnat2 bdri tgk owg mnyanyi..aha..krriiiuukkk2 bnyi prut,..aha..


Aik ni pasal plak pic mcm hbz ink kaler ni..aha,,bkan pasal hbz ink ke apa..mslhnya x brapa nak cntik klau dbiar mcm yg asal..ehe..
                                                   *********
ERm k lah smpai 2 jak kot ..ehe..pic lain 2 d hide buat smntra wktu..ehe..upz adeke tidaaak..aha..apa2 pun ara nak btrima ksih sgt an mami ara yg byk bjsa dlm entry kli ni..ehe.cayunnnxxx mami sungguh2…

0 00 cuit2 ara: